навсякъде
справочник
нормативни актове
закони кодекси правилници
конституция наредби ДВ
 
 

Спектър Бизнес

Българска кампания спечели първо място в световна надпревара на Digital PR Awards 2019

2019-09-03 0

Българска кампания спечели първо място в световна надпревара на Digital PR Awards 2019

Една от най-авторитетните световни медии за комуникации PR News определи SiteMedia Consultancy за победител в категория "Online Community" в престижната си класация Digital PR Awards 2019 с кампанията #daretoWOWandCare, реализирана за бранда Nivea на "Байерсдорф България". Кампаниите в престижната класация са оценявани по постигнатите резултати, иновативни подходи, възможности за развитие, нестандартни работни решения, креативност, използване на дигитални мрежи, работа с онлайн общности, цялостно отношение към работния процес и много други. Церемонията по връчване на наградите ще се състои на 18 октомври в Ню Йорк.

Освен наградата в категория "Online Community", SiteMedia Consultancy има и две други номинации за кампанията #daretoWOWandCare, реализирана за бранда Nivea на "Байерсдорф България" – за Influencer Communications и WOW! Campaign на годината. Последната категория отличава най-интересните, иновативни и впечатляващи кампаниите от всички категории за целия свят.

SiteMedia Consultancy се съревновава с агенции и компании като Coca-Cola, HP Inc., Johnson & Johnson, S&P Global, AT&T, Ogilvy, Fleishman Hillard, Edelman и много други. Тя е единствената агенция от Източна Европа с награда и номинации на Digital PR Awards 2019.

"За нас е огромна чест да получим подобно високо отличие. Българска дигитална кампания да спечели в една категория и да получи още две номинации, включително за WOW-кампания за целия свят, от престижна комуникационна медия като PR News е признание за усилията ни и за българската професионална общност като цяло. За пореден път ще кажа, че българският ПР пазар е на световно ниво и името на България за пореден път се споменава с уважение на всички комуникационни форуми по всички континенти. Нашите кампании не отстъпват на гигантите в сферата и България вече служи за пример. Иновативност, креативност, даже емоционалното WOW, това се чува за българските кампании", сподели Любомир Аламанов, генерален мениджър на SiteMedia Consultancy и допълни: "Щастливи сме, че екипът на Байерсдорф България ни се довери да направим нещо изцяло ново в дигиталния свят с кампанията на Nivea #daretoWOWandCare. Освен, че кампанията е една от първите, реализирани само с нано-инфлуенсъри в социалните медии, тя е и прекрасен пример за комуникациите на 21-и век. Можем да се гордеем, че в България правим кампании за Community Branding на световно ниво. Всички успехи на общността ни през последните години показват, че сме на прав път и усилената работа се възнаграждава."

за 42%  против 58%  2078 гласували
принтирай блогове добави в любими