Здравейте. Аз съм студент и от 2 години работя по постоянен трудов договор. Наскоро един приятел ми каза, че на всеки студент, който работи по постоянен трудов договор, му се полагат на година по 15 дни отпуск допълнително. И сега идва първия ми върпос: Платен ли е? Как да си получа парите, ако наистина съм го имал, а нито са ми го дали, нито са ми го платили?
И сега идва по-важната част. Шефът ми намеква, че ще имаме доста работа около 8-ми декември и да не си правя устата за отпуск по това време. Това обаче ми е последен празник и вече съм платил 100 лв за резервация и държа да отида. Може ли да си използвам от този допълнителна отпуска (ако я има), в случай че шефът откаже да ми подпише редовната платена отпуска (полага ми се такава, тъй като съм ползвал само 5 дни от нея през годината)?
Приемам всякакви разяснения и съвети. Благодаря предварително!
- Дата и час: 03 Дек 2024, 14:55 • Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
относно работещите по трудов договор студенти
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
|
|
6 мнения
• Страница 1 от 1
Давам консултации, но и приемам хонорари под всякаква форма/пр.злато, брилянти, акции на приносител и др./.Предварително благодаря!
fidel@abv.bg
fidel@abv.bg
- Гост