Здравейте,
Предварително се извинявам,ако въпросът ми не е в подходящ форум.Проблемът,с който Ви занимавам,не съм и
сънувал,че ще се случи на мен.Пенсионер съм,живея в доста уединено място(на 12 км. от гр.Елена).Но нека Ви
запозная с фактите:Ползвам Булбанк онлайн при Уникредитбулбанк.На 19.01.2017 при проверка на сметката ми
(тя е в левове)установявам,че салдото ми е колкото трябва да бъде,но разполагаемата сума е значително по-малка.Веднага се обаждам в центъра за обслужване на клиенти на банката в София(02/9337333)и от там ми казват че виждат две транзакции от по 50 долара направени на 18.01 (предния ден).Попитаха ме дали аз съм ги правил и при моя отказ заявиха че веднага блокирват картата ми,а аз да направя рекламация в най-близкия клон на банката(той е в Елена).След това обаждане веднага направих обаждане и до този клон(от там ми е издадена и картата).Отговориха ми,че нищо не могат да направят по телефона и да дойда при тях.На 24.01 отидох преди обяд
(подчертавам това-около 9,30-10 часа)понеже по-рано беше почти невъзможно-снежната ситуация тогава беше
такава,че придвижването в общината зависеше изцяло от работата на снегорините.Направих рекламацията.Казаха ми че не виждам в моята разпечатка транзакциите,понеже не били още осчетоводени.Тук е мястото да кажа че при преглеждане на моята разпечатка после у дома видях,че същия ден(24.01)в 12:01:37и 38 са извършени(осчетоводени)двете спорни транзакции.Не разбирам защо,след като още на 19.01 ги оспорих,че не са от мене.Междувременно ми издадоха нова дебитна карта.
От тогава чакам решение(уведомление )от банката за предприети от нея действия и така и не съм получил нищо.Не ми дадоха копие от рекламацията.
Питах няколко пъти и в нашия клон в Елена и в централата в София,но отговорът е общо взето да чакам.
Това са фактите.От прочетеното от мене в различни сайтове по подобни казуси ,по моето скромно мнение
съм направил нужното.Аз съм по-слабата страна в отношението с могъща банка и не знам какви мерки по-ната
тък биха били полезни за мене-Комисията за защита на потребителите ? Какво бихте ме посъветвали?
Картата никога не е напускала портмонето ми,живеем усамотено със съпругата ми,на по 70 години сме,живеем
от пенсиите си.
Благодаря за вниманието
Томов
- Дата и час: 28 Ное 2024, 03:12 • Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Неправомерно използване на дебитна карта
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
|
|
2 мнения
• Страница 1 от 1
Re: Неправомерно използване на дебитна карта
Здравейте отново,
Съжалявам,че никой не взе отношение по този казус.
Подадох жалба до КЗП и след 3 дена парите бяха в картата ми.
Затова действайте така при такива случаи.
Съжалявам,че никой не взе отношение по този казус.
Подадох жалба до КЗП и след 3 дена парите бяха в картата ми.
Затова действайте така при такива случаи.
- ab_vz
- Нов потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 09 Мар 2017, 22:02
2 мнения
• Страница 1 от 1
|
|
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 67 госта