Здравейте,
Закупих от електронния магазин на Мтел телефон с преподписване на договор. Оказа се дефектен и ми го подмениха. Получих подменения апарат, но след 3 дни реших, че не ми харесва и не го искам. Свързах се с тях, за да ги информирам, че ще упражня правото си на отказ по закон от 14 дни. Апарата е купен на 9.12.2016 и върнат на 23.12.2016г. Спазих всички указания от техен опратор, телефона е върнат в кутия без следа от ползване, с наличен пълен комплект заедно с договора и гаранционната карта.
От техния електронен магазин ми върнаха следното " Поръчката не може да бъде канселирана, тъй като полученото второ устройство не отговаря на общите условия за отказ от покупка онлайн- стикерите от корпуса са премахнати."
Подала съм оплакване към Мтел и към КЗП, тъй като смятам, че съм в правото си да се откажа без основателна причина предвид това, че връщам стоката в изряден търговски вид, просто кутията е отворена и го няма фабричното фолио, тъй като телефона беше тестван и не отговори на очакванията ми.
Моля за съвет как да процедирам, тъй като знам, че срока за възстановяване на средствата е 30 дневен от датата на връщане, тоест 23 януари. Договорът ми също не е канселиран, както ми беше обещано от Мтел. Предала съм на Мтел номер на сметка на хартиен носител, по която да ми преведат средстава.
Благодаря за съдействието!
- Дата и час: 24 Ное 2024, 12:30 • Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Мтел и нарушение на чл.55
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
|
|
3 мнения
• Страница 1 от 1
Re: Мтел и нарушение на чл.55
А, бе що за термини - кан сели ран. Къде са го селирали , в кан и кога в ран! Но по същество: в техните условия има такива клаузи, че ако получиш стоката ,не бива да я отваряш/ще нарушиш опаковката / и не бива да я пробваш ! Е , как ще разбереш , работи ли, или не ! Поръчките ОНЛАЙФ, получаваш стоката, на стълбите, чакай да я отворя, моля аз съм само куриер, опорочаване на този вид търговия ! Но няма закон - при три недоволни граждани- обследване, временно спиране дейността. е дали ще я подновим ! По закон изплащане обезщетение в 10 кратен размер, доброволно, при неплащане наказателна лихва по 0,5 % на ден и т.н. Интересът клати феса! и как ще се внимава, без измами, измамите да се наказват и с затвор.
- tochotocho
- Потребител
- Мнения: 476
- Регистриран на: 16 Юни 2013, 22:34
Re: Мтел и нарушение на чл.55
току що имах връзка с наши от Щатите, Канада. Работят с мотоцикъл, разнасят ПИЦИ. ТАМ от поръчката /час/ до доставката /час / е регламиентирано напр. 15 мин. Носиш пицата на 18 мин, излиза приема я и за ти казва БЛАГОДАРЯ. НЕ ПЛАЩА защото е нарушен срока за доставка. Остава за сметка на доставчика,моторист. И НАШИТЕ се изтарикатиха, като види , че времето е в негов минус , връща пицата, - звънях, тропах, няма никой ! А ония звъни и пита къде е пицата. Е не сте били на адреса ! Това е много поучителна история. Незнам дали ще усетите аналогията !
- tochotocho
- Потребител
- Мнения: 476
- Регистриран на: 16 Юни 2013, 22:34
3 мнения
• Страница 1 от 1
|
|
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 42 госта