Здравейте, бях чула, чи има такова нещо, като software за адвокати /юристи/. не мога обаче да намеря никаква информация за него. ако някой има такава-моля да я сподели. аз от своя страна обещавам справедливо заплащане /което ще се определи от собственикът, разбира се /
Благодаря
- Дата и час: 12 Дек 2024, 01:59 • Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
software за адвокати
|
|
9 мнения
• Страница 1 от 1
Софтуер за юристи
Здравейте колега, това което търсите е правно - информационните системи - Напр. "Апис"
Ако искате да я разгледате и да се запознаете с възможностите й пишете на имейл: maria_veleva@abv.bg
Ако искате да я разгледате и да се запознаете с възможностите й пишете на имейл: maria_veleva@abv.bg
- arabela
- Потребител
- Мнения: 104
- Регистриран на: 21 Мар 2006, 00:47
- Местоположение: Sofia
Здравейте, аз съм абонат на Апис търся някакъв software, който си представям като програма, в която си въвеждаш данни, номера на дела, статус, въвеждане на нова и текуща информация по тях и т.н.
това е собено полезно, когато става въпрос за изпълнителни дела, коитоводя по стотици /по-точно ще започвам да водя /
Ао имате предвид нещо подобно, или ако Апис има такава опция, която аз не знам, ще се радвам да го обсъдим
това е собено полезно, когато става въпрос за изпълнителни дела, коитоводя по стотици /по-точно ще започвам да водя /
Ао имате предвид нещо подобно, или ако Апис има такава опция, която аз не знам, ще се радвам да го обсъдим
- ania
- Потребител
- Мнения: 138
- Регистриран на: 16 Мар 2006, 19:14
Имаше преди доста години.
Виждал съм една, две програми преди доста години. В интернет се сваляха демоверсии и беше нещо като "Аситент" и "Асист" или нещо такова, но вече не си спомням. Едното беше някаква варненска фирма, май се казваха "Систел", ама може и да се лъжа. Но доколкото знам в момента няма нищо разпространено, което да се поддържа сериозно от някоя фирма. Ето Апис и Сиела да помислят за клиентите си.
- marinkoychev
- Нов потребител
- Мнения: 9
- Регистриран на: 15 Мар 2006, 14:28
Органайзер
Колега , това което ще Ви бъде от полза е продукта "Апис- Време"- това е продукт , който освен ,че следи за всички промени в законодателството и сроковете , които изтичат - има и личен органайзер.
В него можете да въвеждате предстоящи задачи и да Ви напомня за тях.Като си включите компютъра започва да Ви "мига" едно часовниче или параграф , с което да Ви напомни да си погледнете органайзера за задачите за деня.
След като имате Апис , поискайте от вашият дилър да Ви го покаже и да Ви обясни как работи.
Успех!
В него можете да въвеждате предстоящи задачи и да Ви напомня за тях.Като си включите компютъра започва да Ви "мига" едно часовниче или параграф , с което да Ви напомни да си погледнете органайзера за задачите за деня.
След като имате Апис , поискайте от вашият дилър да Ви го покаже и да Ви обясни как работи.
Успех!
- arabela
- Потребител
- Мнения: 104
- Регистриран на: 21 Мар 2006, 00:47
- Местоположение: Sofia
привет на колегите!
Няма нужда да си купуваш нови продукти. Поне в момента няма такава програма в БГ, която да изпълнява точно целта, която имаме - да си следим точно делата.
1-ви вариант: Ако използваш MS Office, да използваш всички възможности на OutLook-a. Идеален органайзер има и можеш да си задаваш всевъзможни задачи.
2-ри вариант: Щом си имаш Апис, да си купиш и другия им продукт - Време, който както са ми обяснявали има органайзер. Но мнения на колеги, които са го ползвали за малко е - "Не си заслужава парите".
Сега предполагам ще си навлеча гнева на някой от писалите по-горе, но нали важното е да има резултат от форума.
3-ти вариант: До скоро ползвах Апис, но смених работата и сега съм на Сиела. Малко трудно криво е в началото като имаш навици, но става, бива ги и тях, а и чувам, че Апис са я закъсали напоследък, така че съм благодарен )) (минутка злорадство към предишния шеф ) Извинявай, разсеях се!
ТА, НА ВЪПРОСА! Сега ползвам Сиела и в нея има едни функциики, които са към основната версия и могат да ти свършат също работа. Това със сроковете от нормативната уредба е безплатна опция. Има и нещо като органайзер, водиш си бележки и ти напомня - и то е безплатно. Пък върши работа.
МОЕТО МНЕНИЕ: Без да обиждам никоя от двете фирми - нито едно от нещата им не би свършило работа на сериозен юрист.
Аз лично препоръчвам комбинацията между MS Outlook (но не OutlookExpress, а Outlook) и опциите на Сиела-та.
Надявам се да съм ти помогнал! Успешен ден!
1-ви вариант: Ако използваш MS Office, да използваш всички възможности на OutLook-a. Идеален органайзер има и можеш да си задаваш всевъзможни задачи.
2-ри вариант: Щом си имаш Апис, да си купиш и другия им продукт - Време, който както са ми обяснявали има органайзер. Но мнения на колеги, които са го ползвали за малко е - "Не си заслужава парите".
Сега предполагам ще си навлеча гнева на някой от писалите по-горе, но нали важното е да има резултат от форума.
3-ти вариант: До скоро ползвах Апис, но смених работата и сега съм на Сиела. Малко трудно криво е в началото като имаш навици, но става, бива ги и тях, а и чувам, че Апис са я закъсали напоследък, така че съм благодарен )) (минутка злорадство към предишния шеф ) Извинявай, разсеях се!
ТА, НА ВЪПРОСА! Сега ползвам Сиела и в нея има едни функциики, които са към основната версия и могат да ти свършат също работа. Това със сроковете от нормативната уредба е безплатна опция. Има и нещо като органайзер, водиш си бележки и ти напомня - и то е безплатно. Пък върши работа.
МОЕТО МНЕНИЕ: Без да обиждам никоя от двете фирми - нито едно от нещата им не би свършило работа на сериозен юрист.
Аз лично препоръчвам комбинацията между MS Outlook (но не OutlookExpress, а Outlook) и опциите на Сиела-та.
Надявам се да съм ти помогнал! Успешен ден!
- antar
- Младши потребител
- Мнения: 30
- Регистриран на: 22 Мар 2006, 12:22
Няма според мен
ania написа:Здравейте, аз съм абонат на Апис търся някакъв software, който си представям като програма, в която си въвеждаш данни, номера на дела, статус, въвеждане на нова и текуща информация по тях и т.н.
това е собено полезно, когато става въпрос за изпълнителни дела, коитоводя по стотици /по-точно ще започвам да водя /
Ао имате предвид нещо подобно, или ако Апис има такава опция, която аз не знам, ще се радвам да го обсъдим
Здравейте! Ако правилно съм Ви разбрал и Апис и Сиела няма да ви свършат работа, познавам и двете сравнително добре и зная за какво говорят колегите. Това са "ремайндери" т.е. напомнячи . Пишете си нещо и му давате дата на която да ви сигнализира, но трябва да си пуснете програмата. По-скоро съм съгласен с antar за OutLook-a. Иначе да, в Сиелата това е някаква опция, а в Апис е разширено до продукт, който се заплаща, но и в двата случая не е това, което искате според моето скромно мнение.
- marinkoychev
- Нов потребител
- Мнения: 9
- Регистриран на: 15 Мар 2006, 14:28
Благодаря за комбинативните мнения! Явно мързеливата ми душа ще трябва да се потруди повече от предвиденото
Май ще трябва да се замислим по въпроса, аз знам една адвокатска кантора, която има нещо подобно, но не искат да го продават
Май ще трябва да се замислим по въпроса, аз знам една адвокатска кантора, която има нещо подобно, но не искат да го продават
- ania
- Потребител
- Мнения: 138
- Регистриран на: 16 Мар 2006, 19:14
Re: software за адвокати
http://www.rainlendar.net/cms/index.php
просто го нагаждате по ваш вкус
аз съм организирала всичко в събитията- с аларма, която се включва определено време, преди да изтече даден срок, както и указание какво трябва да се свърши.
Например:
Всеки клиент е отделно събитие.
Като резюме задавам трите имена на клиента, като място-
Място- вид и № на дело и съд /ЧСИ, адм. орган и т.н./, и това, което трябва да се свърши (например с.з. на 01.04.2011г.
Линк (например за справка във вкс или съответния съд).
В полето долу пиша всичко основно по данните на делото (например вид и № на дело и съд /ЧСИ/, 7 дн срок за д.т- до 01.01.2011, 7 дн срок за указания до 01.02.2011г, среща в кантората на 31.01.2011г. в 14.00ч., 1-во с.з. на 01.03.2011... и т. н. до последното действие, което предстои и за което е настроена алармата.
А в алармата всяка сутрин ми излизат всички задачи, които имат да се свършат за деня.
просто го нагаждате по ваш вкус
аз съм организирала всичко в събитията- с аларма, която се включва определено време, преди да изтече даден срок, както и указание какво трябва да се свърши.
Например:
Всеки клиент е отделно събитие.
Като резюме задавам трите имена на клиента, като място-
Място- вид и № на дело и съд /ЧСИ, адм. орган и т.н./, и това, което трябва да се свърши (например с.з. на 01.04.2011г.
Линк (например за справка във вкс или съответния съд).
В полето долу пиша всичко основно по данните на делото (например вид и № на дело и съд /ЧСИ/, 7 дн срок за д.т- до 01.01.2011, 7 дн срок за указания до 01.02.2011г, среща в кантората на 31.01.2011г. в 14.00ч., 1-во с.з. на 01.03.2011... и т. н. до последното действие, което предстои и за което е настроена алармата.
А в алармата всяка сутрин ми излизат всички задачи, които имат да се свършат за деня.
Rara avis in terris
-
bebitor - Активен потребител
- Мнения: 1851
- Регистриран на: 28 Мар 2007, 18:36
- Местоположение: Пловдив, Русе
9 мнения
• Страница 1 от 1
|
|
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 18 госта