Проблем с марка стоки
Публикувано на: 14 Окт 2019, 15:41
Здравейте! Имам много странен казус и се чудя как да реагирам. Бих се радвала, ако изразите някакво становище или дадете съвет
Доставчикът на марка стоки, които до сега предлагахме в наш магазин, както и онлайн, се отказа от тях и преустанови вноса им. Тъй като виждам, че се търсят, решихме да се свържем с производителя - европейска фирма и да внесем от тях. Свързахме се, предоставиха ни условия, съгласихме се, след което те ни пуснаха проформа, която заплатихме. Междувременно решиха да изменят условията и вместо за обещаните 3 дена за събиране на станаха 7. Ние вече бяхме организирали спедирането, което се оказа изключително трудно за конкретната дестинация. Наложи се да откажем и уговорим за след 7 дена, след което отново ни беше удължен срокът. През това време се размениха редица имейли, в които тона се втвърди, защото беше несериозно отношението им, като във всеки отговор ни предлагаха да ни върнат парите... Е, ние не желаехме пари, а стока. В следствие на комуникацията и на нашето несъгласие с постоянната промяна на условия, се скарахме, като те поискаха да премахнем от сайта ни тяхната марка и отказаха да ни продадат стоката. В случая ние имаме останала стока от предходния доставчик, който явно защо се беше отказал. Могат ли те да ни забранят да продаваме марката им във физически или онлайн магазин, предвид че е оригинална и закупена от тях, но от стария доставчик? Ако случайно намерим начин да купуваме от друга държава, можем ли да я продаваме? И какво би трябвало да се случи с наличната стока при нас?
Много ще съм благодарна за експертно мнение.
Доставчикът на марка стоки, които до сега предлагахме в наш магазин, както и онлайн, се отказа от тях и преустанови вноса им. Тъй като виждам, че се търсят, решихме да се свържем с производителя - европейска фирма и да внесем от тях. Свързахме се, предоставиха ни условия, съгласихме се, след което те ни пуснаха проформа, която заплатихме. Междувременно решиха да изменят условията и вместо за обещаните 3 дена за събиране на станаха 7. Ние вече бяхме организирали спедирането, което се оказа изключително трудно за конкретната дестинация. Наложи се да откажем и уговорим за след 7 дена, след което отново ни беше удължен срокът. През това време се размениха редица имейли, в които тона се втвърди, защото беше несериозно отношението им, като във всеки отговор ни предлагаха да ни върнат парите... Е, ние не желаехме пари, а стока. В следствие на комуникацията и на нашето несъгласие с постоянната промяна на условия, се скарахме, като те поискаха да премахнем от сайта ни тяхната марка и отказаха да ни продадат стоката. В случая ние имаме останала стока от предходния доставчик, който явно защо се беше отказал. Могат ли те да ни забранят да продаваме марката им във физически или онлайн магазин, предвид че е оригинална и закупена от тях, но от стария доставчик? Ако случайно намерим начин да купуваме от друга държава, можем ли да я продаваме? И какво би трябвало да се случи с наличната стока при нас?
Много ще съм благодарна за експертно мнение.