Страница 1 от 1

Проблем с "Близу"

МнениеПубликувано на: 13 Окт 2017, 17:49
от tinav
Здравейте,
Срочният ми договор с "Близу" изтече на 30.09.2017г. Днес 13.10.2017г. служителката ми каза, че таксата, която съм плащала е промоционална и ако не подпиша нов договор, ще плащам два пъти по-висока такса. Аз реших да подам заявление за отказ, но тя отказа да ми даде бланка. Твърди, че щом не платя следващия месец сметката ми ще се закрие и ще трябва да платя само таксата за изтеклия месец. Каза да отида Декември месец, да платя една такса /за Октомври / и всичко ще приключи.
Вярно ли е това? Аз мисля, че при всички случаи трябва да подам заявление за отказ. Как да я накарам да приеме отказа?

Благодаря на всички, които ми отговорят!

Re: Проблем с "Близу"

МнениеПубликувано на: 10 Дек 2017, 18:46
от kociboss
Здравейте. Така са инструктирани повечето да правят спънки..
По въпроса.. Наистина след като не сте подали предизвестие за прекратяване преди 30.09, от следващия месец плащате стандартна такса, което е написано в общите условия с дребен шрифт. Във всеки случай ще заплатите поне 2-3 месеца такса.

Вариантите:
- напишете го на ваш лист и го входирайте във офиса - искайте задължително входящ номер (не могат да ви откажат)
- писмо с обратна разписка с молба да бъде прекратен договора който е изтекъл на 30.09.2017г.
- нотариална покана със същото искане (струва 60-70лв).

И при двете ще имате дата на получаването - вижте си кога ви е отчетния период и отбележете да бъде прекратен считано от следващата отчетна дата.