Проблем с "Близу"
Публикувано на: 13 Окт 2017, 17:49
Здравейте,
Срочният ми договор с "Близу" изтече на 30.09.2017г. Днес 13.10.2017г. служителката ми каза, че таксата, която съм плащала е промоционална и ако не подпиша нов договор, ще плащам два пъти по-висока такса. Аз реших да подам заявление за отказ, но тя отказа да ми даде бланка. Твърди, че щом не платя следващия месец сметката ми ще се закрие и ще трябва да платя само таксата за изтеклия месец. Каза да отида Декември месец, да платя една такса /за Октомври / и всичко ще приключи.
Вярно ли е това? Аз мисля, че при всички случаи трябва да подам заявление за отказ. Как да я накарам да приеме отказа?
Благодаря на всички, които ми отговорят!
Срочният ми договор с "Близу" изтече на 30.09.2017г. Днес 13.10.2017г. служителката ми каза, че таксата, която съм плащала е промоционална и ако не подпиша нов договор, ще плащам два пъти по-висока такса. Аз реших да подам заявление за отказ, но тя отказа да ми даде бланка. Твърди, че щом не платя следващия месец сметката ми ще се закрие и ще трябва да платя само таксата за изтеклия месец. Каза да отида Декември месец, да платя една такса /за Октомври / и всичко ще приключи.
Вярно ли е това? Аз мисля, че при всички случаи трябва да подам заявление за отказ. Как да я накарам да приеме отказа?
Благодаря на всички, които ми отговорят!