Неправомерно използване на дебитна карта
Публикувано на: 10 Мар 2017, 13:22
Здравейте,
Предварително се извинявам,ако въпросът ми не е в подходящ форум.Проблемът,с който Ви занимавам,не съм и
сънувал,че ще се случи на мен.Пенсионер съм,живея в доста уединено място(на 12 км. от гр.Елена).Но нека Ви
запозная с фактите:Ползвам Булбанк онлайн при Уникредитбулбанк.На 19.01.2017 при проверка на сметката ми
(тя е в левове)установявам,че салдото ми е колкото трябва да бъде,но разполагаемата сума е значително по-малка.Веднага се обаждам в центъра за обслужване на клиенти на банката в София(02/9337333)и от там ми казват че виждат две транзакции от по 50 долара направени на 18.01 (предния ден).Попитаха ме дали аз съм ги правил и при моя отказ заявиха че веднага блокирват картата ми,а аз да направя рекламация в най-близкия клон на банката(той е в Елена).След това обаждане веднага направих обаждане и до този клон(от там ми е издадена и картата).Отговориха ми,че нищо не могат да направят по телефона и да дойда при тях.На 24.01 отидох преди обяд
(подчертавам това-около 9,30-10 часа)понеже по-рано беше почти невъзможно-снежната ситуация тогава беше
такава,че придвижването в общината зависеше изцяло от работата на снегорините.Направих рекламацията.Казаха ми че не виждам в моята разпечатка транзакциите,понеже не били още осчетоводени.Тук е мястото да кажа че при преглеждане на моята разпечатка после у дома видях,че същия ден(24.01)в 12:01:37и 38 са извършени(осчетоводени)двете спорни транзакции.Не разбирам защо,след като още на 19.01 ги оспорих,че не са от мене.Междувременно ми издадоха нова дебитна карта.
От тогава чакам решение(уведомление )от банката за предприети от нея действия и така и не съм получил нищо.Не ми дадоха копие от рекламацията.
Питах няколко пъти и в нашия клон в Елена и в централата в София,но отговорът е общо взето да чакам.
Това са фактите.От прочетеното от мене в различни сайтове по подобни казуси ,по моето скромно мнение
съм направил нужното.Аз съм по-слабата страна в отношението с могъща банка и не знам какви мерки по-ната
тък биха били полезни за мене-Комисията за защита на потребителите ? Какво бихте ме посъветвали?
Картата никога не е напускала портмонето ми,живеем усамотено със съпругата ми,на по 70 години сме,живеем
от пенсиите си.
Благодаря за вниманието
Томов
Предварително се извинявам,ако въпросът ми не е в подходящ форум.Проблемът,с който Ви занимавам,не съм и
сънувал,че ще се случи на мен.Пенсионер съм,живея в доста уединено място(на 12 км. от гр.Елена).Но нека Ви
запозная с фактите:Ползвам Булбанк онлайн при Уникредитбулбанк.На 19.01.2017 при проверка на сметката ми
(тя е в левове)установявам,че салдото ми е колкото трябва да бъде,но разполагаемата сума е значително по-малка.Веднага се обаждам в центъра за обслужване на клиенти на банката в София(02/9337333)и от там ми казват че виждат две транзакции от по 50 долара направени на 18.01 (предния ден).Попитаха ме дали аз съм ги правил и при моя отказ заявиха че веднага блокирват картата ми,а аз да направя рекламация в най-близкия клон на банката(той е в Елена).След това обаждане веднага направих обаждане и до този клон(от там ми е издадена и картата).Отговориха ми,че нищо не могат да направят по телефона и да дойда при тях.На 24.01 отидох преди обяд
(подчертавам това-около 9,30-10 часа)понеже по-рано беше почти невъзможно-снежната ситуация тогава беше
такава,че придвижването в общината зависеше изцяло от работата на снегорините.Направих рекламацията.Казаха ми че не виждам в моята разпечатка транзакциите,понеже не били още осчетоводени.Тук е мястото да кажа че при преглеждане на моята разпечатка после у дома видях,че същия ден(24.01)в 12:01:37и 38 са извършени(осчетоводени)двете спорни транзакции.Не разбирам защо,след като още на 19.01 ги оспорих,че не са от мене.Междувременно ми издадоха нова дебитна карта.
От тогава чакам решение(уведомление )от банката за предприети от нея действия и така и не съм получил нищо.Не ми дадоха копие от рекламацията.
Питах няколко пъти и в нашия клон в Елена и в централата в София,но отговорът е общо взето да чакам.
Това са фактите.От прочетеното от мене в различни сайтове по подобни казуси ,по моето скромно мнение
съм направил нужното.Аз съм по-слабата страна в отношението с могъща банка и не знам какви мерки по-ната
тък биха били полезни за мене-Комисията за защита на потребителите ? Какво бихте ме посъветвали?
Картата никога не е напускала портмонето ми,живеем усамотено със съпругата ми,на по 70 години сме,живеем
от пенсиите си.
Благодаря за вниманието
Томов