Прехвърляне от един оператор към друг
Публикувано на: 03 Сеп 2016, 20:54
Здравей!
Имам няколко питания за това ще обесня ситуацията и ще ги задам подред.
Имах договор към ...tel от май 2015г. за 24 месеца за мобилна услуга + лизинг на телефон. Реших да си прехвърля номера към друг оператор. До тук добре, възможно е, но според служителката трябва да платя оставащите такси към мобилния оператор, в моя случай осем. На директен мой въпрос имам ли възможност да се прехвърля, тя ми дава като опция това. Това не е ли заблуда на клиента? Защо? Защото юни или юли т.г. нали се гласува закон, който позволява до три такси да се платят, за да си прекратиш нов договор. Тя това не ми го казва!
Подписах нов договор, искаха ми 24лв, ако минавам на по-горна тарифа. Избегнах го като преподписах, но не на промоционален план. След това право в другиямагазин на конкурентен оператор, за да подам документи за преминаване към него.
В моя случай мога ли да очаквам някакви изненади или неправомерни такси от страна на ...tel? По мои сметки трябва да платя три такси на сегашния договор, сметката за предния месец и това е?
Третия ми въпрос е, служителката беше меко казано нелюбезна към мен. След повече от десет години към тях + всяка година купуване на апарат не мисля, че заслужавам подобно отношение. Искам да се оплача от нея в писмена форма. Къде и как мога да го направя? Ще мина да разтрогна договора при нея, в нейна смяна. Ако се подава документ за оплакване към служител от служител дори мисля да го направя през нея с нейния подпис.
Имам няколко питания за това ще обесня ситуацията и ще ги задам подред.
Имах договор към ...tel от май 2015г. за 24 месеца за мобилна услуга + лизинг на телефон. Реших да си прехвърля номера към друг оператор. До тук добре, възможно е, но според служителката трябва да платя оставащите такси към мобилния оператор, в моя случай осем. На директен мой въпрос имам ли възможност да се прехвърля, тя ми дава като опция това. Това не е ли заблуда на клиента? Защо? Защото юни или юли т.г. нали се гласува закон, който позволява до три такси да се платят, за да си прекратиш нов договор. Тя това не ми го казва!
Подписах нов договор, искаха ми 24лв, ако минавам на по-горна тарифа. Избегнах го като преподписах, но не на промоционален план. След това право в другиямагазин на конкурентен оператор, за да подам документи за преминаване към него.
В моя случай мога ли да очаквам някакви изненади или неправомерни такси от страна на ...tel? По мои сметки трябва да платя три такси на сегашния договор, сметката за предния месец и това е?
Третия ми въпрос е, служителката беше меко казано нелюбезна към мен. След повече от десет години към тях + всяка година купуване на апарат не мисля, че заслужавам подобно отношение. Искам да се оплача от нея в писмена форма. Къде и как мога да го направя? Ще мина да разтрогна договора при нея, в нейна смяна. Ако се подава документ за оплакване към служител от служител дори мисля да го направя през нея с нейния подпис.