начало

Тълкувателното решение: Давността тече за всяка вноска по кредита от падежа й Тълкувателното решение: Давността тече за всяка вноска по кредита от падежа й

Прехвърляне от един оператор към друг

Поставяне и решаване на правни казуси
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.


Прехвърляне от един оператор към друг

Мнениеот nepravist » 03 Сеп 2016, 20:54

Здравей!
Имам няколко питания за това ще обесня ситуацията и ще ги задам подред.
Имах договор към ...tel от май 2015г. за 24 месеца за мобилна услуга + лизинг на телефон. Реших да си прехвърля номера към друг оператор. До тук добре, възможно е, но според служителката трябва да платя оставащите такси към мобилния оператор, в моя случай осем. На директен мой въпрос имам ли възможност да се прехвърля, тя ми дава като опция това. Това не е ли заблуда на клиента? Защо? Защото юни или юли т.г. нали се гласува закон, който позволява до три такси да се платят, за да си прекратиш нов договор. Тя това не ми го казва!
Подписах нов договор, искаха ми 24лв, ако минавам на по-горна тарифа. Избегнах го като преподписах, но не на промоционален план. След това право в другиямагазин на конкурентен оператор, за да подам документи за преминаване към него.
В моя случай мога ли да очаквам някакви изненади или неправомерни такси от страна на ...tel? По мои сметки трябва да платя три такси на сегашния договор, сметката за предния месец и това е?
Третия ми въпрос е, служителката беше меко казано нелюбезна към мен. След повече от десет години към тях + всяка година купуване на апарат не мисля, че заслужавам подобно отношение. Искам да се оплача от нея в писмена форма. Къде и как мога да го направя? Ще мина да разтрогна договора при нея, в нейна смяна. Ако се подава документ за оплакване към служител от служител дори мисля да го направя през нея с нейния подпис.
nepravist
Нов потребител
 
Мнения: 2
Регистриран на: 03 Сеп 2016, 20:15

Re: Прехвърляне от един оператор към друг

Мнениеот ivan_lawyer » 03 Сеп 2016, 23:28

Имам няколко абонатни номера, плюс мобилни, и щракаха с пръсти.

Просто не съм от плащащите на повикване.
Сега СГ-Груп са осъдени, БТК също, професионален адвокат съм, просто объркаха номера. Война се обявява в краен случай.
Чудя се как да ги репарирам колекторите. Толкова ме раздразниха - все пак съм статистически гражданин, но имам страхотна сила в пряк бой.
СГ Груп е мъртва сила и БТК, нека остане все пак телекомуникацията.
ivan_lawyer
Старши потребител
 
Мнения: 5362
Регистриран на: 25 Мар 2008, 17:46

Re: Прехвърляне от един оператор към друг

Мнениеот nepravist » 04 Сеп 2016, 13:27

Господин Адвокат, в прав текст, ако обичате. Ще съм благодарен за всякакво съдействие през мрежата.
nepravist
Нов потребител
 
Мнения: 2
Регистриран на: 03 Сеп 2016, 20:15

Re: Прехвърляне от един оператор към друг

Мнениеот lawchoice » 04 Сеп 2016, 22:34

nepravist написа:Здравей!
Имам няколко питания за това ще обесня ситуацията и ще ги задам подред.
Имах договор към ...tel от май 2015г. за 24 месеца за мобилна услуга + лизинг на телефон. Реших да си прехвърля номера към друг оператор. До тук добре, възможно е, но според служителката трябва да платя оставащите такси към мобилния оператор, в моя случай осем. На директен мой въпрос имам ли възможност да се прехвърля, тя ми дава като опция това. Това не е ли заблуда на клиента? Защо? Защото юни или юли т.г. нали се гласува закон, който позволява до три такси да се платят, за да си прекратиш нов договор. Тя това не ми го казва!
Подписах нов договор, искаха ми 24лв, ако минавам на по-горна тарифа. Избегнах го като преподписах, но не на промоционален план. След това право в другиямагазин на конкурентен оператор, за да подам документи за преминаване към него.
В моя случай мога ли да очаквам някакви изненади или неправомерни такси от страна на ...tel? По мои сметки трябва да платя три такси на сегашния договор, сметката за предния месец и това е?
Третия ми въпрос е, служителката беше меко казано нелюбезна към мен. След повече от десет години към тях + всяка година купуване на апарат не мисля, че заслужавам подобно отношение. Искам да се оплача от нея в писмена форма. Къде и как мога да го направя? Ще мина да разтрогна договора при нея, в нейна смяна. Ако се подава документ за оплакване към служител от служител дори мисля да го направя през нея с нейния подпис.


Поредната тема, повдигаща въпроса за нивото на правната култура на голямата част от обществото, формиращо тази държава... А после предявяваме претенции за изграждането на правова държава... Много е лесно да се опрелелят срокове и да се коментира правомерността на определени действия, разгледана единствено и само през "собствената камбанария".

А иначе..., при подписването на договора сте се съгласили с предложените от оператора общи условия, регламентиращи конкретната услуга, вероятно Ви е предоставено и копие от тях /на хартиен носител/, именно там следва да търсите отговор на поставените в темата въпроси!
"Човек може да има ум, знания, да бъде дори и гениален, но да няма характер." Ж. Лакордер
lawchoice
Потребител
 
Мнения: 892
Регистриран на: 28 Дек 2014, 22:44

Re: Прехвърляне от един оператор към друг

Мнениеот ivan_lawyer » 04 Сеп 2016, 23:22

Какво по право в текст.
Притеснявахе ме СГ Груп, и БТК и ги осъдих, да не ме занимават. При Вас случаят е друг. При мен е по давност.
Съдът намери СГ груп виновни по всички искове. Сплескаха се - сега играят едни игри да не се съдим повече. Просто като се отиде до централата на СГ Груп и се направи скандал и работата е станала.
ivan_lawyer
Старши потребител
 
Мнения: 5362
Регистриран на: 25 Мар 2008, 17:46


Назад към Взаимопомощ


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 44 госта


cron