договор за изработка
Публикувано на: 01 Юни 2005, 18:31
здравейте, много моля за съвет!!!
изпълнител съм по договор за изработка на дървени шкафове. Договора е сключен по факс, но по стечение на обстоятелствата възложителят него е подписал, а само е сложил печат. Имам изпратена оферта до въложителя, в която по стойност са посочени материали, труд, транспорт и др. разходи.Проекта на шкафовете е съгласуван устно между мен и управителя на фирмата. В договора изрично е записано че цената се заплаща на 4 вноски с определени дати. възложителят ми преведе по банков път първите 2, но със закъснение. На мен тези пари ми трябваха за да закупя необходимите материали.Но въпреки това започнах изпълнението.
За съжаление собственикът на фирмата смени управителя като новият започна да увърта нещата - че съм бил закъснял с изпълнението, че нямаме договор и т.н. Написах им писмо с обратна разписка, че съм изпълнил поръчката и да определят ден и час за монтажа. По телефона определиха ден и аз закарах шкафовете и започнах монтаж. В един момент новият управител каза, че са много големи, много високи и т.н. и просто ..... не стават.Бил съм закъснял, не отговаряли на поръчката и т.н. Каза ми че разваля договора и да му върна платеното до момента. Аз реших че не трябва да влизам в конфликт и натоварих обратно шкафовете, защото той ми каза да разкарам всичко и ми плати обратните транспортни разходи. Но нямаме нищо писмено - протокол или нещо друго, освен ордер за платените транспортни разходи.
Сега не знам как да постъпя.
Моля за съвет
изпълнител съм по договор за изработка на дървени шкафове. Договора е сключен по факс, но по стечение на обстоятелствата възложителят него е подписал, а само е сложил печат. Имам изпратена оферта до въложителя, в която по стойност са посочени материали, труд, транспорт и др. разходи.Проекта на шкафовете е съгласуван устно между мен и управителя на фирмата. В договора изрично е записано че цената се заплаща на 4 вноски с определени дати. възложителят ми преведе по банков път първите 2, но със закъснение. На мен тези пари ми трябваха за да закупя необходимите материали.Но въпреки това започнах изпълнението.
За съжаление собственикът на фирмата смени управителя като новият започна да увърта нещата - че съм бил закъснял с изпълнението, че нямаме договор и т.н. Написах им писмо с обратна разписка, че съм изпълнил поръчката и да определят ден и час за монтажа. По телефона определиха ден и аз закарах шкафовете и започнах монтаж. В един момент новият управител каза, че са много големи, много високи и т.н. и просто ..... не стават.Бил съм закъснял, не отговаряли на поръчката и т.н. Каза ми че разваля договора и да му върна платеното до момента. Аз реших че не трябва да влизам в конфликт и натоварих обратно шкафовете, защото той ми каза да разкарам всичко и ми плати обратните транспортни разходи. Но нямаме нищо писмено - протокол или нещо друго, освен ордер за платените транспортни разходи.
Сега не знам как да постъпя.
Моля за съвет