Вземам под наем помещение. Възможно ли е да се извърши инвентаризация.
В смисъл, че след време да си нямам проблеми със собствениците на помещението.
И ако е възможно, към кого да се обърна?
- Дата и час: 02 Дек 2024, 19:49 • Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Инвентаризация
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
|
|
5 мнения
• Страница 1 от 1
Re: Инвентаризация
Инвентаризацията се урежда от закона за счетоводството и касае активите и пасивите на предприятието инвентаризация е насочена към достоверно представяне на имуществото на предприятието .Инвентаризация е процесът на подготовка и фактическа проверка чрез различни способи на натуралните и стойностните параметри на активите и пасивите на предприятието към точно определена дата, съпоставяне на получените резултати със счетоводните данни и установяване на евентуални разлики.
Вие сте обикновен наемател все пак ,но можете да направите приемно предавателен протокол на вещите ,които се намира в помещението към датата на предавенето им подписан от двете страни .
ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ
Чл. 21. Активите и пасивите се инвентаризират в следните срокове:
1. дълготрайните материални и нематериални активи - най-малко веднъж на две години;
2. материалните запаси - най-малко веднъж в годината;
3. (нова, ДВ, бр. 91 от 2002 г.) книгите в библиотеките - най-малко веднъж на пет години;
4. (предишна т. 3, ДВ, бр. 91 от 2002 г.) останалите активи и пасиви - преди съставянето на годишния финансов отчет.
Чл. 22. (1) Инвентаризациите се извършват от комисия по ред, определен от органите на управление на предприятието, с цел достоверното представяне на активите и на пасивите в годишния финансов отчет.
(2) Инвентаризации се извършват и по искане на органите на съдебната власт и на други органи, когато това е предвидено в закон.
Глава пета
Вие сте обикновен наемател все пак ,но можете да направите приемно предавателен протокол на вещите ,които се намира в помещението към датата на предавенето им подписан от двете страни .
ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ
Чл. 21. Активите и пасивите се инвентаризират в следните срокове:
1. дълготрайните материални и нематериални активи - най-малко веднъж на две години;
2. материалните запаси - най-малко веднъж в годината;
3. (нова, ДВ, бр. 91 от 2002 г.) книгите в библиотеките - най-малко веднъж на пет години;
4. (предишна т. 3, ДВ, бр. 91 от 2002 г.) останалите активи и пасиви - преди съставянето на годишния финансов отчет.
Чл. 22. (1) Инвентаризациите се извършват от комисия по ред, определен от органите на управление на предприятието, с цел достоверното представяне на активите и на пасивите в годишния финансов отчет.
(2) Инвентаризации се извършват и по искане на органите на съдебната власт и на други органи, когато това е предвидено в закон.
Глава пета
- Гост
Re: Инвентаризация
Инвентаризацията се урежда от закона за счетоводството и касае активите и пасивите на предприятието инвентаризация е насочена към достоверно представяне на имуществото на предприятието .Инвентаризация е процесът на подготовка и фактическа проверка чрез различни способи на натуралните и стойностните параметри на активите и пасивите на предприятието към точно определена дата, съпоставяне на получените резултати със счетоводните данни и установяване на евентуални разлики.
Вие сте обикновен наемател все пак ,но можете да направите приемно предавателен протокол на вещите ,които се намира в помещението към датата на предавенето им подписан от двете страни .
ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ
Чл. 21. Активите и пасивите се инвентаризират в следните срокове:
1. дълготрайните материални и нематериални активи - най-малко веднъж на две години;
2. материалните запаси - най-малко веднъж в годината;
3. (нова, ДВ, бр. 91 от 2002 г.) книгите в библиотеките - най-малко веднъж на пет години;
4. (предишна т. 3, ДВ, бр. 91 от 2002 г.) останалите активи и пасиви - преди съставянето на годишния финансов отчет.
Чл. 22. (1) Инвентаризациите се извършват от комисия по ред, определен от органите на управление на предприятието, с цел достоверното представяне на активите и на пасивите в годишния финансов отчет.
(2) Инвентаризации се извършват и по искане на органите на съдебната власт и на други органи, когато това е предвидено в закон.
Глава пета
Вие сте обикновен наемател все пак ,но можете да направите приемно предавателен протокол на вещите ,които се намира в помещението към датата на предавенето им подписан от двете страни .
ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ
Чл. 21. Активите и пасивите се инвентаризират в следните срокове:
1. дълготрайните материални и нематериални активи - най-малко веднъж на две години;
2. материалните запаси - най-малко веднъж в годината;
3. (нова, ДВ, бр. 91 от 2002 г.) книгите в библиотеките - най-малко веднъж на пет години;
4. (предишна т. 3, ДВ, бр. 91 от 2002 г.) останалите активи и пасиви - преди съставянето на годишния финансов отчет.
Чл. 22. (1) Инвентаризациите се извършват от комисия по ред, определен от органите на управление на предприятието, с цел достоверното представяне на активите и на пасивите в годишния финансов отчет.
(2) Инвентаризации се извършват и по искане на органите на съдебната власт и на други органи, когато това е предвидено в закон.
Глава пета
- донна2
Според мен това е разумно решение. Обърнете се към собствениците на помещението и им кажете,че желаете съвместно с тях да извършите инвентаризация (предполагам на активи,стопански инвентар,състояние на помещението). Извършвате инвентаризацията заедно,описвате това,което сте установили и всички се подписвате-и Вие,и собствениците.
Според мен няма значение как ще кръстите документа.Важното е той да описва дата,място,извършени действия,лица,участвуващи в инвентаризацията, подробен опис на установеното при инвентаризацията и подписи на участвуващите лица.
Не съм юрист и затова моля юристите да се намесят по въпроса доколко такъв един документ би Ви защитил в бъдеще и следва ли същия документ да има някаква по-специална форма.
Според мен няма значение как ще кръстите документа.Важното е той да описва дата,място,извършени действия,лица,участвуващи в инвентаризацията, подробен опис на установеното при инвентаризацията и подписи на участвуващите лица.
Не съм юрист и затова моля юристите да се намесят по въпроса доколко такъв един документ би Ви защитил в бъдеще и следва ли същия документ да има някаква по-специална форма.
- Калина
Калинке пишеш глупости .
1. За инвентаризация се изискава заповед на ръководителя на предприятието и назначена комисия от него ,2-ро що е то инвентаризация съм ви написала , 3.при инвентаризацията се съставя инвентаризационен опис ,4. ако има МОЛ те подписват там едни декларацийки, 5 .тя обхваща активите и пасивите на цялото предприятие ,а не на някакво си помещение .
Никой не прави инвентаризация само защото отдава под наем помещение ,целта на инвентаризацията е съвсем друга!
Наемателя не подписва инвентаризационния опис -подписва го комисията и МОЛ.
Прави се един най-прост приемно предавателен протокол /той няма нищо общо с инвентаризацията /,желателно е ама много да се засекат цифрите на електромера и водомера...
1. За инвентаризация се изискава заповед на ръководителя на предприятието и назначена комисия от него ,2-ро що е то инвентаризация съм ви написала , 3.при инвентаризацията се съставя инвентаризационен опис ,4. ако има МОЛ те подписват там едни декларацийки, 5 .тя обхваща активите и пасивите на цялото предприятие ,а не на някакво си помещение .
Никой не прави инвентаризация само защото отдава под наем помещение ,целта на инвентаризацията е съвсем друга!
Наемателя не подписва инвентаризационния опис -подписва го комисията и МОЛ.
Прави се един най-прост приемно предавателен протокол /той няма нищо общо с инвентаризацията /,желателно е ама много да се засекат цифрите на електромера и водомера...
- донна2
5 мнения
• Страница 1 от 1
|
|
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 26 госта