Автомобилът ми пострада леко на паркинг. Застрахователя оцени щетата на 900 лв. Пожелах тя да бъде отстранена в доверен сервиз.
Когато закарах колата в доверения сервиз (доста известен, ако държите ще го спомена) ми казаха,че можело да се наложи да се доплати малко. Отговорих им, че съм ОК, ако е в рамките на 100-на лева , но задължително предварително ми се обадят и ми кажат за какво точно ще се доплаща. За да не стане някакво нарушение в комуникацията, оставих на видно място бележка в колата с аналогично съдържание.
След 3 седмици ми се обадиха, че колата е готова. Нищо повече. Като отидох на място приемчика започна да се суети, че не бил направил някакви изчисления. Почна да смята и се оказа, че дължа доплащане 600 лв!!!!! Човека реши а ми направи "услуга", преизчислява нещо и намали сумата до 400 лв.
През това време направих оглед и установих, че ремонта е направен некачествено. Бяха ми монтирали части за които не бяха за моя автомобил и имаше нови щети по колата.
Казах, че нямам намерение да доплащам при тази ситуация. Още повече, че в общите им условия изрично е записано
25. Ако в процеса на извършване на възложения ремонт ...... АД констатира нужда от извършване на допълнителни ремонтни дейности и/или подмяна на повредени части, които не са били отразени в съответната подписана Поръчка, ....... АД следва да уведоми КЛИЕНТА за това и за вида и стойността на допълнителните необходими сервизни операции. При стойност на допълнителните ремонти до 1000 лв. с ДДС уведомлението може да бъде по телефон, при стойност на допълнителния ремонт над 1000 лв. с ДДС уведомлението задължително е в писмен вид посредством посочените в т. 55 средства за комуникация. В този случай КЛИЕНТЪТ може да откаже извършването на допълнителните ремонтни операции на своя отговорност, което удостоверява лично с подписа си в Поръчката, но не по-късно от 2 /два/ дни от уведомлението
26. В случай че КЛИЕНТЪТ даде съгласието си за извършване на допълнителни ремонтни работи, това се отразява в Поръчката и се счита за валидно. Допълнителните ремонтни работи, отразени в поръчката се заплащат от КЛИЕНТА по ценовата листа на .......... АД, валидна към момента на извършване на съответните сервизни операции.
За най-голяма моя изненада, в типично мутренски стил ми заявиха, че ако не подпиша, че приемам колата без забележки и че им дължа тези пари, те ще си задържат автомобила и ще го вандализират.!!!!!!!!
Бях в пълен шок, а и с малко дете. Реших просто да подпиша и да се махна по-бързо от там.
Всичко това се случи на в четвъртък следобед (23.02.17).
Още на другия ден уведомих моя застраховател за случая. Там не бяха изненадани. Казаха, че отскоро работят с този сервиз и това не бил първия подобен случай. Те щели да си действат нещо вътрешно.
Въпросът е какво да предприема аз?
Де факто бях принуден да подпиша документи с невярно съдържание и съм сигурен, че от сервиза няма да пропуснат да ги използват.
Трябва ли да подам сигнал в полицията и изобщо как мога да обезсиля тези подписи?