Страница 1 от 1

съставяне и подписване на фактури

МнениеПубликувано на: 28 Юли 2011, 15:35
от via_victoria
Здравейте!

Предварително се извинявам за вероятно тривиалния въпрос, но бих желала да попитам за потвърждение по-вещите в данъчната материя - задължително необходимо ли е съставените фактури (обикновените, не електронните) да бъдат подписвани и подпечатвани от издателя си, за да бъдат валидни,
както и кой в една фирма има право да съставя и подписва фактури - при положение, че няма раздадени конкретни длъжностни характеристики на служителите или някакви други вътрешнофирмени регламенти?

Re: съставяне и подписване на фактури

МнениеПубликувано на: 29 Юли 2011, 14:06
от microfinance
От началото на миналата година подписа и печата вече не са задължителни реквизити на фактурата. Вижте чл.7 от Закона за счетоводството..